czwartek, 15 grudnia 2011

Mój pierwszy raz

Cześć. Mam na imię Michalina i mam 13 lat. Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga, ostatecznie przekonała mnie do tego siostra, która też prowadzi swój blog - kilk. Prawie zawsze, gdy Basia robi zdjęcia jestem obok i bardzo mi się to spodobało. Zresztą, która z nas nie lubi pożyczać ciuchów i dodatków od satarszej siostry? Nie zawsze mi na to pozwala, ale np. gdy nie ma kto jej zrobić zdjęć, tak jak np. dzisiaj - tu możecie zobaczyć nasze wczorajsze zdjęcia - wtedy pozostaję tylko ja, no i mały szantażyk z mojej strony. Mimo wszystko, dobrze mieć starszą siostrę ♥!

Dzisiaj i jutro dodam zdjęcia, które zrobiłam około miesiąca temu, a później postaram się być już na bieżąco.


sweter - Escada (vintage)
spodenki - Reporter + DIY mojej siostry
rajtuzy - F&F
buty - no name





7 komentarzy:

  1. jestem od Ciebie tyle starsza, a za nic nie umiem zrobić takich ładnych kresek na powiece ;o ;)
    Masz kapitalne buciki, które cudownie wyglądają ze skarpetami ;)

    Lubię starszą siostrę i obserwuję z wielkim zachwytem, więc i młodszą zaobserwuję pełna ciekawości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteście do siebie z siostrą podobne!
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcieliłaś się w swoją siostrę .;) Bardzo fajnie się prezentujesz obserwuję i dalej będę śledzić twoje kroki na tym blogu bo zapowiadają się świetnie.!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter jest cudowny! Z ciekawością czekam na następny post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy set i fajne kreski na powiece ;) kibicuję bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie zajrzyj do mnie;-)ps.miałaś dodać zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń